dimarts, 31 de desembre del 2013

Punt i seguit

Fins aquí el primer semestre! Ha estat una experiència enriquidora el fet de tenir aquest blog (i mantenir-lo!), perquè alhora que repassava continguts apresos, hi reflexionava i buscava ampliar-los. A més, ha estat tot un descobriment la de possibilitats que ofereix un blog, com interactuar amb els meus companys a través dels comentaris, aprendre com inserir vídeos i presentacions... 

Aquí es tanca l'etapa de continguts de GITIC i COED, dues assignatures que a primera impressió em van semblar llunyanes però que he trobat complementàries en més d'un aspecte. 

Però malgrat aquesta etapa es tanqui, no la considero el tancament definitiu d'aquest blog, sinó més aviat un punt i seguit. Qui sap amb què ompliré aquesta caixa de records i experiències didàctiques després?

Vull aprofitar per agrair tots els comentaris de tots vosaltres, lectors, perquè heu ajudat a que aquest projecte que al principi semblava tan petit s'anés fent gran. 

I per a desitjar-vos un bon any 2014, agafo una costum de la meva companya Alba Perramon i us deixo amb una cançó per entrar bé en aquesta nova etapa. Es tracta d'una versió de la sèrie de televisió "Smash" de la cançó original dels Zombies titulada "This will be our year" ("Aquest serà el nostre any"). 

Gràcies!


1 comentari:

  1. Molt bona reflexió la que fas del blog Clara, "una costum de la meva companya Alba..." jajaja que bona aquesta citació! m'ha agradat molt la cançó! espero que també tinguis un bon anys 2014! :)

    ResponElimina